canimoglum55 ışık hiç olmaması lazım canım. Gece lambası belki loş ışık. Bebek ışık olunca gece olduğunu anlamıyor. Bak ben 40’ı çıktığından beri yaptığım düzeni anlatayım sana fikir olur belki. Bebeğimin ayına göre uyanık kalma süresini araştırdım. Şu an mesela 1,5 saat. Sabah 8’de uyandı diyelim. 9buçukta tekrar uyuturum. Her uyandığı saatten sonra 1,5 saat tutar tekrar uyuturum. İster sallayarak ister memede artık sen nasıl uyutuyorsan. bu uyanıklık süresine dikkat et. Akşam 9da gece uykusuna alırım. Odada kesinlikle ışık açık olmaz. Nem makinesinin hafif ışığı var bebeğin emerken ağzını görecek kadae😂 onu açarım. Bebeğimin bezini değiştirirm. O ara ışık kapalı ve ben de fısıltıyla konuşurum. Bebeğim şimdi gece oldu, uyuma saati annecim diye. Uyku tulumunu giydiririm . Telefondan pış pış açarım. Hafif hafif sallarım uyur. Sonra kendi yatağına koyarım. Uyansa bile emziği veririm hafif pışlarım. Asla gece ışık açmam. Ağlarsa zırlasa bile karanlıkta devamm. Sesli konuşmam gece öpmem sevmem. Çünkü ışık açtığım an gündüz sanar gülmeye başlar 😂 böyle işte. Şimdi belki sen ne diyorsun yaaa diyorsun. Kolay değil ama bir hafta istikrarlı devam et oturuyor düzen. Ben başta kendim hangi saatte uyuyorsam bebeği o saatte odaya geriyordum. Bizimle tv ışığında salonda uyuyordu. Sık sık uyanınca araştırdım meğer bebeğim gündüz sanıyormuş. Bir hafta sıktım dişimi belki iki saatte zor uyudu ama şimdi saati gelince 10 dkda uyuyor