Merhaba herkese bebeğim 16 aylık olacak 20 gündür çalışıyorum ve bebeğimin benden uzaklaştığını düşünüyorum eve geldiğimde yüzüme bakmıyor sarılmak istemiyo kucağıma aldığıma aldığımda hemen çırpınıp inmek istiyo ama babasına asla böyle değil
Nerde yanlış yapıyorum sizce bebeğim beni sevmiyor mu