3 yaş kızım son 1 aydır her şeye herkese vurur oldu önceleri bana yapardı annelere vurulmaz hayır derdim uzatmazdı şimdi ise kapı koltuk sandalye fark etmeksizin vurur kendine vurur bana vurur sinirini öfkesini alamıyor anlamıyorum sürekli de konuşup oynuyoruz ama istediği olmayınca hayır denilince derdini anlatamayınca eline geçeni fırlatıp ya kendine ya bana yada sağa sola vuruyor nasıl vazgeçirebilirim bundan