Miran1306 İlk hamileliğimde yoktu bu sefer çıktı doğumdan sonra geçiyor mu, normal doğuma engel mi acaba bilen yazabilir mi 😔
asell13 Miran1306 benim oldu baya büyüktü alt kısımdan karnıma kadardı resmen ve parmağım kalınlığındaydı doğumdan sonra geçti
elca Miran1306 benim de hamileliğinde oldu öncelikle çok geçmiş olsun ağrısı olduğunda epey rahatsız ediyor ayaklarınızı yükseğe koyup yatmaya dikkat edin. Benim bebeğim iri olduğu ve varisim çok fazla olduğu için normal doğuma riskli dediler sezeryan oldum o yüzden
Madammm Miran1306 iyi günler benim de ikinci hamileliğim ilk doğumunda varis yoktu ikincide var dediler şu an dışarıdan gözüküyor icte de varmış normal doğum istiyordum sezeryan dediler 6 haftam var bekleyeceğim bakalım sizin serüveniniz nasıl geçti
Miran1306 yaraliceylanim vajina kısmında böyle minik minik şişlikler var araştırdım bende varis oluyormuş ilk defa benimde başıma böyle bişey geldi
Hfzmerve Benim iç varisti zaten dısardan gorunmuyodu. Dogum doktoru var diyince haberim oldu zaten ama hic bir problem yaşamadm dogumda da sonrasında da
asell13 Miran1306 evet çok kötü ısrarla dr sordum ben geçecek dedi bacaklarımda da vardı doğum anında uyuştuktan sonra varis çorabı giydirdişer ayaklandıktan sonra çıkardım ne bacağım şişti rahatsız etti ne de varisler kaldı onlarda gitmişti
Miran1306 asell13 bebek iri olunca da baskı olduğundan oluyor diyolar çoğu kişi iri mi doğdu bebeğiniz ?
asell13 Miran1306 3500 gr doğdu ben çok kilo aldım 26 kilo falan aldım 96 kiloyla doğuma gittim yani kendi kilom beni zorladı drm sürekli ağzını tut fazla yeme diyordu ama nafile 😂
Hfzmerve Doktorum senlik bisey yok beni biraz zorlıycak sadece demisti. Dış olursa nasl olur bilemedim simdi. Yinede korkmayn doktorunuza herseyi sorun aydınlatır o sizi. 😊
Miran1306 Madammm ben normal doğum yaptım yani normal doğuma engeli yokmuş doktorum sorun değil doğumdan sonra geçer dedi ve geçti