MerveH_ gebelik öncesi hap kullandım saatinde ve duzei aldığın sürece güzel koruması var ek bir koruma yapmadım hiç dogumdan sonra spiral tercih ettim bakalım yeni taktirdim daha nasip kısmet kol altı implanti kullanan ve memnun olmayan tanıdıklarım vardı koruması çok düşük dediler bende ona hiç bakmadim