Prenses-annesi1 ayy o aylarda bende hep post acardim.bide millet bisi olmaz diyince nasil olmaz derdim.Rabbime bin hamd olsun korkma bisey olmuyor.Kendileri donuyo bi hanim yazmisti can oyle tatli ki ta bebeklikten baslar hemen donuyolar nefes almak icin.ama biz.ne kdr yazarsak yazalim siz yine gece kalkacaksiniz kesin.sonra alisiyosunuz ama