Ben de denedim bir işe yaramadı. Sadece cildi kayganlaştırdığı için masaj yapmayı kolaylaştırdı. Bildiğin yağ yani😂 ama clinikid masaj yağı çok fayda etti bebeğime. Onu sürüp hafif ovunca patır patır çıkarıyor ve sakinliyor. Ayak altına da karnına da sürüyorum