Yigitahmedim Zeynepomer96 hangi asiyi yaptırdınız bilmiyorum ama biz normal aşılarını yaptirdigimizda 3 gun banyo yaptirma dediler
FeriDeniz Zeynepomer96 hemşire açıya göre özellikle söylüyor zaten şu kadar süre banyo yaptırılmamalı veya banyo yapmasında herhangi bir mahsur yok diye.
Laayla Zeynepomer96 yapıldığı gün yaptırmamanız gerekiyor diye biliyorum ama siz yine de 2 3 gün bekleyin