hnfilygk Kızlar mastit oldu sağ göğsüm doktr antibiyotik verdi kullandm mastit düzeldi mastitten önce sağıp biberonla veriyodm göğüs ucum yoktu bebk tutmuyodu şimdi sağınca çok az süt geliyo antibiyotik kesmiş olabilirmi başına gelen varmı
nur1824 hnfilygk evet antibiyotik azaltmış olabilir bol bol su iç ve dut kurusu kaynatıp suyunu içip postasını yemeni tavsiye ederim. Ayrıca dereotu da çok süt yapar. Ama en önemlisi sütün olmasa bile mutlaka emzir ki beyne sinyal gitsin 💐
Tutaste_ hnfilygk antibiyotik azaltmıs olabilir benim azalttı sütümğ zor kurtardım doktorun değişsin antibiyotikiğini
evdekianne Hazır sağım yapıyormuşsunuz Demekki bebek aktif emmiyor aktif emilmeyin göğüste süt azalır
Fasi evdekianne öyle deniyor ama benimde gögsümün ucu yok bebeğim alamadı yeni doğandan beri sağarak verdim hala anne sütü alıyor oğlum 14 ay 20 günlük
hnfilygk Fasi maşallahh silikon uçla tutuyo benmkide mastit olmuş göğüsümü tutarken biraz zorluyo şuan için ama alışıcaz
Fasi hnfilygk düzeliyor bende çok mastit olurdum ilaç hiç kullanmadım havluyu ıslayıp sıcak ütü koyar zeytinyağı ile masaj yapım sağardım snra banyoya girerdim 2. Günümde geçmiş olurdu tamamen gecmesi için bebeğiniz ne kadarlık bilmıyorm ama biraz büyüdüklerinde geçiyorlar meme artık sütle dolupta sertleşmeyi bırakınca bir daha tekrarlanmıyor
Fasi hnfilygk silikon uçla bebek çok zorlanıyor 2 parmak denedinizmi eski usül o şekilde oğlum az da olsa emmişti dişleri çıkmaya baslamıstı ısırdıgı için devam edememiştim
Tutaste_ hnfilygk artar sen bol su iç bemim arttı hemen sabahına bırakınca valla son anda kurtardım ben sütümü