iaqazade 8 aylık benim kızım. 2 ana 1 ara öğün şeklinde veriyorum. Sabah kahvaltı akşam çorba yada yemek. Öğlende meyve bazen bisküvili meyveli mama bazen irmikli değiştiriyorum. Öğlende öğün mü versem napsam bilmiyorum kilosu falan iyi gerçi şu an fazlamız bile var