İkinci çocuğum 53. Günümüz
Sütüm ilk çocuğumda daha çoktu ama şimdi yok damla damla sağınca hiç çıkmıyor elimle sıkınca çıkıyor yaklaşık 2 haftadan fazladır net emzirmeyi bıraktım mama veriyorum . Göğsümden çıkan sütün onu doyurcagını asla düşünmüyorum ama vicdanım sızlıyor sizce emzirmeye tekrar başlasam sütüm artar mı ?