balpetegimmmm Haziranda çişe alıştı aynı anda hem gece hem gündüz bezi bıraktı. Ama kakayı hep altına yapıyor . Denemediğim şey kalmadı. Bezlenmiyorda. Sürekli altına yapıyor. Allah için biri bi fikir versin.
kuzey-21 balpetegimmmm aynı dert bizde de var. Bezi yazın bıraktık. Kakasını tuvalete yapmıyor. Oturmak dahi istemiyor.