Merhabalar ben yaygın anksiyete bozukluğu ve aşırı düşünme tanısı almış bir anneyim oğlumu kaybetmekten çok korkuyorum onun büyüyememesinden benim oğlum dün bebek arabası ile devrilerek düştü kafası şişti doktor tomografi istedi ve birşey çıkmadı ben şimdi o anı unutamıyorum ve bebeğimi kaybedecekmişim yada engelli kalacakmış gibi düşünceler peşimi bırakmıyor belki de hiç anne olmamalıydım..