Kızlar 9.5 aylık bebeğim var benimle memede yatarak uyuyor babasıyla da yan yana yatarak uyuyor. Kendi yatağımızdan düşecek diye korkuyorum ama yatakta uzanarak uyuttuktan sonra beşiğine alırken de uyanıyor. Bu yüzden büyük bir montessori yatak alayım dedim yine yanına uzanır uyuturuz uyuttuktan sonra yanından kalkar gideriz o da devam eder uyumaya diye düşündüm. Sadece aklıma takılan şu ki tutunup ayağa kalkıp yine düşme ihtimali olur mu sizce bu ayda? Yüksek kenarlı montessoriler de var aslında ama onlar daha mı mantıklı olur?