ikiKudurukAnnesi ay internete bakma ilk o değerler yüksek çıktığında doktoru aradım adamın şahsi telefonu ve hasta bakıyor o esnada ben ağlamaktan konuşamıyorum oğlum kanser olabilirmiş diye zır zır ağlıyorum 😂😂😂😂😂 adam kapatın ben sizi arıycam dedi ve salağa anlatır gibi anlattı sonra tatmin olmayıp başka doktorlara sordum ( oğlumu 3 ayrı doktor takip ediyor ) onlarda birşey yok diyince tamam dedim 😂😂😂