Kbrclskn06 D0-2023dmb bepanthol kullanıyorum bebegim 2 aylık bir sorun yaşamadm çok şükür poposunu pişik geçene kadar pamuk ile ıslatıp silin pudra da kullanabilirsiniz
Miracinannesi_ D0-2023dmb sağlık ocağına gittik doktor hametan travazol yazdı bütün gün bezsiz bıraktım 50 kere alt değiştirdim biraz duzeldi islak mendili yıkayıp kullandim ya da pamukla kovaya su koyup temizledim
bsrnrern Ben sudocrem kullanıyorum bezi aldıktan sonra sürüyorum bir daha bez almak için açtığımda hafiflemiş oluyor
c-enfal E bebekten bepantol pişik kremi alıp kullanıyorum yanık derecesinde kıpkırmızı olan pişiği sabaha kadar baya farkla söndürüyor çok memnunum hep sudocrem kullandım pişik olmadan sürüyordum pişiğe ilaç kullanımdan dolayı yakalanınca ne kullandıysam fayda etmedi bepantole geçtiğimden beri bir sonraki alt açmada piştiği geçmiş yada sönmüş oluyor
askbebegimmbenim nursumdem aynen bende hepsini denedim sudocrem hametan Bepanthol ne varsa mustela en iyisi bizimde kurtarıcımız
mrlkrtls D0-2023dmb benim oglumda cok pişik oluyor 27 aylık doğduğundan beri sudocrem kullanıyorum. Bolca sürdüğumde geçiriyor
imeaeb D0-2023dmb En iyi pişik kremi yok kantaron kremi pişik konusunda anında etkili 🌸 bir de arko krem 🤌🏻
yokcanimbenalmiyim Ben de kızıma Bepanthol kullanıyorum bir sonraki beze kadar onarılmış oluyor. Fakat bir keresinde 10 gün süren ishal oldu o zaman çok fena pişik oldu özel bolgesi falan da kıpkırmızıydi. trosyd krem çok iyi geldi
Divayorgunxx Ben balli krem oneriyorum cnm.resmen kaniyordu benim bebegimin popsu balli kremi surerdim 10 dk havalnirdi kapatrdm bidahakine iyilesirdi.arti balli krem agiznyarasi,ani carpmalarve yaniklarada cok iyi geliyor.cocuklar icin cok kullanişli
Parsongan D0-2023dmb Hametan ya da trosyd kullanıyorum ben. Trosyd çok iyi bir krem hemen hafifletiyor.