Besime-1 kizlar merhaba hava nemlendirici makinası hangisini kullaniyorsunuz ,odama alicam hem kendim için hemde oğlum için odanin havası çok kuru oluyor işe yarar mı memnun olduğunjz markayı yazarmisiniz,bı de soğuk hava üflüyor ya astım için işe yarar mi
Merveio14 Besime-1 ben kanz modeli kullanıyorum çok memnunum 2 modeli var kumandalı olan e bebek sayfasından bakabilirsiniz hszns 4 lt suyu bitince otomatik kapanıyor damlatmıyor evin derecesine göre nem ayarı yapışıyor vs bir çok özelliği var
Mrvsmt2502 Besime-1 astım için soğuk hava öneriliyor bildiğim kadsrıyla. Kızımın odasınd agold master hava nemlendirici kullanıyoruz memnunum su haznesi büyük 2 lt oda 1 haftada bitiyor tam doluyken ama yosunlaşma olmasın diye günlük dolduruyorum.
mero_81 Besime-1 kiwinin kullanıyorum yeterli bence çokta pahalı alınmasına gerek yok zaten kısa bir süre çalıştırıyorsunuz uzun süreli çalıştırma zarar verir sağlığınıza
c-enfal Bende Trendyolda satılan ufak olanlardan almayı düşünüyorum ama burda beklim güzel öneri varsa alabilirim
annebebek012 c-enfal benımm hemen bozuldu o pekte işe yaramaz yine de siz bilirsiniz baya az verimi çünkü şimdi büyük aldım respirox marka baya etkili tavsiye ederim
Besime-1 Merveio14 bizde bugün e bebek mağazasına gittik ordaki çalısan kesinlikle önermem.dedi vallah kafamız allak bullak oldu
Merveio14 Besime-1 önermeme sebebi neydi, bende çok araştırdım kafam karışmıştı ama istediğim özelliklere sahip cihaz buydu. E bebek çalışanıda önerince almıştım 1 senedir kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım