Boysmomy 9 buçuk aylık oğlum alttan bi diş çıkmaya başladı şuan uykuya direnme, huysuzluk, uykudan çığlıkla ağlayarak uyanmak ne ararsan var inanılmaz zor bir süreçteyiz en ufak önerileri bile duymaya ihtiyacım var..
Fundish Boysmomy ben osanit diş topu kullanıyorum. Jel ilk oğlumda kullandım hemen yuttu gitti tekrar almadım. 9-10 karanfili zeytinyağında kavanozda beklettim bir gece sonra buzdolabında saklıyorum .hırcınlık artınca parmağımla diş etlerine masaj yaparak sürüyorum.
Oz033603 Boysmomy Ben tetagil kullanmıştım hiç bir işe yaramadı benim kızımda gerçekten param çöp oldu 400 küsür fiyatıydı sonra cergal adında bir jel kullandım emziğine sürüp veriyordum çokta işe yaradı hemen susuturucu zaten kızım onu görünce direk emziğini veriyor 100 tl almıştım fiyatıta çok ucuz girip tetagile osonite o kadar para vermeyin boş para tuzağı tabi etkisini görenler vardır ben göremedim cargel jeli kullanın emziğine sürün anında susar 🫣😀
Fasi Boysmomy yeşil soğan azı dişlerimize kadar hiç zorlanmadık bir gece patlayım çıkacağı zaman 10 dk ağlardı
Boysmomy Fundish o kürü duymuştum peki onu kaç günde bir yenilemek gerekiyor durdukça acılaşıyordur bence
RabiaKerem21 Benimde oğlum şuan aynı dönemde bende aşırı zorlanıyorum tetagil kullanıyorum daha bitkisel içerikli çok huysuzlaşınca kullanıyorum rahatlatıyo bence onu kullandıktan sonra rahatlayığ uyuyor sizde deneyebilirsiniz
ebru3457 RabiaKerem21 bizim bütün uyku düzeni bozuldu diş yüzünden gece saat başı uyanıyor ve bazen 3 saat geri uyumuyor ağlayarak kalkıyor sürekli 1 aydır böyle
RabiaKerem21 Boysmomy Ben tek dişten böyle sanıyordum ama bu aylar tam atak dönemi ymiş o yüzden de çok huysuzlarmış en kısa sürede geçer inşallah
hazal28 Oz033603 bu jeller en son çare kullanılacak birşey o kadar basitçe kullanmayın benzokain içeriyor ve solunum sıkıntısına sebep olabiliyor öyle sürekli kullanılacak birşey değil dış topları evet pahalı ama daha az ilaç daha çok bitkisel içerikli @Boysmomy
rahimeaydemerten Karanfil zeytin yağı kullanınca gerçekten rahatlatıyor. Bi de osanit veriyorum arada. 17 aylığız köpek dislerimiz bile bunlar sayesinde daha az sıkıntılı geçti. Bir de soğuk şeyler yediriyorum dondurma . Donmuş meyve gibi
Serenk hazal28 kesinlikle katılıyorum hatta çoğu piyasadan kaldırıldı dedi benim doktorum onlardna kullanma dedi
Ruzgarguluu Hanımlar peki kendini geriye atarak ağliyormu benimde 9bucuk aylik oglum sürekli huzursuz agliyor geriye atıyor kafasını doktor dişlerin hepsi birden geliyo dedi acaba ondanmıdır🙄
Sunam Boysmomy ben zeytinyağı karanfil yaptım rahatlatıyor bide soğuk şeyler verin kemirsin ben meyve emziği ne meyve dondurup verirdim