Ozgebrar19 Kızlar kızım 5 yaşına yeni girdi. Fakat kök dişleri kırılmaya başladı. Ve yemek yerken ağrıyor diyor. Sanırım bu dişler 10 yaşına doğru dökülüyor. Daha erken yaşta dökülen oldu mu acaba. Dolgu yaptırmak gerekiyor galiba dökülene kadar 🫥
SevimliHayaletCasper Ozgebrar19 5 yaşında ön alt dişlerden başladı dökülmeye 6 yaşında üstler çıktı ardından alt ve üst yan kesiciler çıktı. Şuan 7 yaşında sallanan dişi yok
CatBoy Ozgebrar19 Tamda dediğiniz gibi tedavi ettirmek gerekiyor 🥹 oğlum 4 yaşındayken 11 dişinden işlem geçirdi. Küçük olduğu ve durmayacağı için anestezi altında yapıldı. 1 kökü çektirmek zorunda kaldık maalesef tamamen parçalanmıştı üstü. Bu ay yer tutucu takılacak oraya. 5 dişi zirkonyumla kaplandı. Diğer çürüklerine dolgu vs. Yapıldı.
Ozgebrar19 SevimliHayaletCasper İşte bizim en son dökülmesi gereken kök dislerimiz kırılmaya başladı 😶 Tedavisiz olmaz gibime geliyo 5 senesi var daha en az
SevimliHayaletCasper Ozgebrar19 azı dişlerden mi bahsediyorsunuz evet onlar geç çıkıyor mutlaka baktırın
Ozgebrar19 CatBoy Geçmiş olsun yaa . 5 yaşına kadar maşallah kızımın dişlerin de sorun yoktu. Yeni yeni basladi çürümeye ve kırılmaya. Önler sorun değil de kök dişler korkutuyo beni. Erkenden kırılmaya başladılar. Zaten yemek yemeyen bir çocuk. Simdi hemen disim ağrıyor diyor ve yemiyor 😔
CatBoy Ozgebrar19 Teşekkür ederim çocuk diş doktoruna götürüp erken müdahale ettirin lütfen. Gerçekten ağrı yapıyor. Biz devlette yetişkin dişe gittik 3-4 kez aynı yere dolgu yaptı ama tutmadı dolgular hep düştü. DentgroupKids Kocaeli de Dilek hanım bizim şansımız oldu. Tek seferde tüm problemlerimizi çözdü. 3 ayda bir kontrollerimiz sürüyor
Ozgebrar19 Gul-42 5-6 yaşında ön dişler dökülmeye başlıyor. Ama azı dişleri 10 yaşına yakın dökülüyor