3kedili2bebekli ece5454 emerken ön sütü alıp son sütü almiyordur o da sulu olduğu için kusuyordur daha uzun süre memede kalmasını sağlarsanız kusmaz muhtemelen
fatmaseray ece5454 ben aylarca bu sorunun cevabıjı aradım bulamadım şuan kızım 8 aylık acaba dıyorum ben süt ürünleri yedıgom ıcın mı kusuyordu
ece5454 Serenk yok dedi doktor tek memeden emince yapıyor mama da yada sütümü sağıp verdiğimde yapmıyor
aybarshaaan Emdikten sonra elinizle göğüsünüzü sıkın bir süt fışkırarak mı geliyor benimde aynı şekildeydi bir sıktım fışkırıyor artık sağıyorum o yüzden
berrakmutlu ece5454 hiperlaktasyon olabilir, laktoz intoleransı ya da alerji olabilir gerçi son ikisi olsa muhtemelen mamada da olurdu Sütünüzü kontrol ettiniz mi tazyikli mi? Bebeğiniz aşırı mı emiyor veya çok sağım yaptınız mı?
berrakmutlu ece5454 muhtemelen çok sağım yaptığınız için sütünüz çok geliyordur ondan kusuyor olabilir ön sütü biraz elle sağıp öyle emzirmeyi deneyin bir de emzirirken arkanıza yaslanıp makas yaparak emzirin bunları yaptıktan sonra da kusma devam ediyor mu bir takip edin
htchtccc ece5454 göğsünüzü bir sıkın eğer fışkırıyorsa ondan dolayı ksuuyordur benimde öyleydi emzirip diğer göğsüme alırken bile gazını çıkarıyordum kendim sırt üstü uzanır gibi duruyordum o şekilde emziriyorum