bsrtpl çok geçmiş olsun. Benim kızım da 4 yaşında, 8-9 aylıkken doktoru koydu alerjik rinit tanısı. Aile öyküsünde de vardı zaten. Total ıge si geçen sene 200 olan kızımın (doktorumuz 100 üstü sorun demişti) bu sene kreşle birlikte değeri 565 çıktı. Evde her türlü önlemi alıyoruz o yüzden kontrol altındaydı ve rahatsız etmiyordu. Nevresimleri 5-7 günde bir değişiyor, 60 derecede yıkanıyor ve nevresim dahil bütün kıyafetlerini kurutucuda kurutuyorum. Yatağını her seferinde süpürüyorum, buharlıyorum. Perdeler ayda 1 yıkanıyor. Ev gün aşırı süpürülüp siliniyor. Kızımın toz vr akar alerjisi var. Hem fiziken hem psikolojik olarak çok yorucu bir süreç. Bu zamana kadar belirli aralıklarla levmont oneair zyrtec daha küçükken zaditen vs kullandık. Şu an mometix burun spreyi kullanıyor sadece burnuna çok iyi geliyor. Doktorumuz çörekotu yağı tavsiye etti kullanıyoruz bence çok faydası oldu. Ve alerjilerin temel sebeplerinden biri bağırsak sağlığı olduğu için ilikli kemik suyu kullanıyoruz sürekli, bağırsağı en iyi onaran şey o çünkü. Omega3 de alerjilere çok iyi geliyormuş, balık yağı kullanmıyorsanız başlayabilirsiniz. Ve resveratrol. Smart up markasına ait resveratrol en temiz içerikli olanı ve yine alerjiye çok iyi geliyormuş. Evin nemini 50-55 civarında tutalım dedi doktoru. Evde hayvanınız varsa ekstra akar spreyi de kullanabilirsiniz. En sıkıntılısı da yatak yastık uyku ürünleri. Ben yakın zamanda yataştan kızım için yastık aldım. Antialerjik ve 90 derece yıkanabilen bi yastık. Çok geniş bir konu benim aklıma gelenler bunlar umarım faydası dokunur🌸