melmelike kızım bugün tam 1 aylık ilk günden beri böyle :) alıştık biz eşimle. Canı yanmıyo sonuçta, rahatsız hissediyor belli ki, zamanla alışacak diye umuyoruz :) günde 10 kere alt değiştiriyorsak 2 tanesinde sakin diğerlerinde kendini yırtıyor :) son 1 haftadır ara ara emzik veriyoruz o zaman sakinliyor ama her zaman almıyo emziği