PeekaBoo_ ozlemh doğrudur canım dediğim gibi iphone almadım bilmiyorum nasıl oluyor ama bu dediğim anlaşmalı banka mevzusunda alışveriş kredisi veriyor herhalde ona baktın mı
Ballilokmam11 ozlemh önceden vatanda bayagi iyi oluyordu şimdi ki durumu bilmiyorum ama 15 almayın bence o çok ısınıyor prosunu alabilirsiniz yada 14 pro max felan
nebutantana30 ozlemh 45 bin maaşla 15 almak hemde krediyle bana aşırı saçma geldi bu devirde herşeyin fiyatı her gün değişiyorken ya geçinemezseniz o zaman nolcak biraz mantıklı düşünmek lazım böyle zamanlarda bie telefona bu kadar para verilmez bence.
yagmurkokusu_ ozlemh dediğim gibi çok uzun vadeli olursa eğer faizi çok oluyor yani 1 taksitte fazladan para ödemeye hazır olun derim Mesela bak 50.000 bin yaptım oranlar bunlar
ozlemh yagmurkokusu_ normal banka gibi bizde böyle bakmıştık böyle çekecektik bakalım aklını caydırmayı deneyeyim 😂
yagmurkokusu_ ozlemh yani çok yüksek olduğu için kredi kapatma olmayacaksa bence hiç riske girmeyin derim ya da bir maaşı komple yatıracaksınız o ay soğan ekmek yiyeceksiniz yani boşver kocan alsın sana
tospikannesi_ ozlemh daha yeni vatandan aldık bir banka ile sözleşmeli direk 3 taksit olarak ödüyorsunuz ve ödeme zamanını siz seçebiliyorsunuz
ozlemh Ecemom_ girerdi bizde öyle maddi senin benim olmaz zaten 2 senedir evliyiz ama 10 senedir sevgiliyiz zaten hani o bana ben ona hep alırız staj maaşımla almıştım bi ara o bana peşin aldı şu an elimde ki telefonu vb