Kızlar tam düşerken tuttum ama yinede çok sert değdi. Baya ağladı sızladı. Sakinleştirdim olaydan yarım saat sonra da mama verdim. Az önce sallarken azcık kustu. Ama ruh hali vs iyi. Gözde kayma yok. Eşime dedim ama oralı bile değil. 😭 korkuyorum. Şu an hareketli gülüyor oynuyor. Acaba mamayı verip hemen salladım diye kusmuş olabilir mi?