Kızlar iyi akşamlar, bir hata ettim ve kızımı 5 dakika babasına emanet edip tuvalete gittim. Garanti belgelerini sakladığımız bi kutu var eşim onu vermiş çocuğun eline. O da içinden kitapçıkları alıp alıp atıyor. Bende kızdım niye eline veriyorsun zımbalamışlar onları çocuğun elini keser diye. Dedim ve çocuğun elinin kan olduğunu gördüm. Baş parmağı takılmış bi yere kanıyordu. Zımba teline takılmışsa ki muhtemelen ona takıldı tetanoz olma ihtimali var mı? Aşılarını yaptırıyoruz karma aşıların içinde tetanozda var onlar korur mu?. 8 buçuk aylık şu an. Acile götürmeli miyim? Ek doz yaparlar mı?