Burda çok kez post açtım diğer postlara yorum yaptım ama kızım 3 aylık olunca gaz sorunumuz kesildi arkadaşlar. Benim kızımın süt alerjisi var 2 haftadır diyet yapıyorum onun da çok etkisi var. İnanamıyorum gerçekten ama bugün kızımla oynadım çılgınlar gibi dans ettim hayallerimdeki gibi. O ağlamalar asla bitmeyecek sanırdım bitti gündüzleri asla uyumayacak sanırdım artık uyuyor hala inanamıyorum. Annem hep derdi bitecek diye herkes derdi doğruymuş. Kızıma tek bakıyorum uzun zamandır annemsiz asla bakamam sanıyordum. Uzun zamandır gazı yok ağlamıyor boncuk boncuk bakıyor 😇😇 burdan bebeğinde gaz sorunu olan bebeği çok ağlayan annelere sesleniyorum bitiyormuş gerçekten foruma girip postlarda umut arıyordum pozitif şeyler okumak istiyordum o yüzden burda yazmak istedim. Diş dönemine kadar bu anların keyfini çıkarmak istiyorum 😂