Selam kızlar bebeğim 44 günlük hamilelikte okuduğum kitaplar izlediğim videolarla yenidoğan dönemini atlaracsk bilgiye hakimdim. Bu süreçten sonra neler yapmam lazım günlük olarak, gelişimini destekleyecek nelrr yapabilirim bunları bilmiyorum. Atak dönemleri ne zaman olur gibi hani önereceğiniz kitap veya uygulama veya bir insta sayfası varmıdır böyle yetersiz hissediyorum bilgisizim gibi geliyor