Oğlum 26 aylık k yerine t, r yerine y gibi harfleri
farklı söylüyor. Bu durum 4 yaşına kadar normalmiş ama benim oğlum söylemediğinin farkına varıp üzülmeye başladı. Bugün üsküdara gittik üttüday diyemiyoyum ben üzülüyoyum dedi🤔 sonra zürafası düşmüştü ben zuyfa da diyemiyoyum dedi. Bunu sıkıkla yapmaya başladı. Ben normal annecim bebekken bizde senin gibi konuşuyorduk, boyun uzayacak büyüyeceksin o zaman tüm kelimeleri bizim gibi söyliyceksin dedim. Ama başka nasıl yaklaşılır bilemedim. Bunu üzülmesi üzdü beni😒 bu konu da önerisi olan var mı?