Sssss1515 Benim bebişkom 16,5 aylık yürüdü 🫠
Sadece ellerinden tutup yürütün o istedikce teşvik edin zorlamayın düşmemesine dikkat edin zamanı gelince yürür her bebeğin gelişimi kendine özel sıkmayın canınızı:)
Hatta size bir sey söyleyeyim dayımın kızı 28 aylık yürüdü gitmedikleri dr kalmadı sorun yok sadece tembel ve yürümek istemiyor demiş hepsi. Oturarak emekliyordu popo üstünde birden kalkıp yürümüştü şimdi 9 yaşında😅