Kolonya kullanmanı önermem canım sonuçta yüksek asidik bi şey. Onun yerine daha nemlendiren ve bakım yapan ürünler kullanabilirsin ben ecowellin losyonunu kullanıyorum mesela içeriği tertemiz tavsiye ederim. Kış da gelirken özellikle çok ihtiyaç oluyo kuruyo ciltler