BurcuKucuk Meri-Mel Çocukluuuuk aşkımsıııııınnn. Sen ilk göz ağrımsııınnnn. Kimseyi, kimseyi sevmedim senin gibi. 💛♥️💛♥️💛♥️
kurabiyevarsimitvar Meri-Mel ben de fanatik Beşiktaşlıydım evlendikten sonra saldım ya şuan kalemizde kim var teknik direktör kim kaçıncı sıradayız onu bile bilmiyorum lxöwöqxşşwşqşdşd
Meri-Mel kurabiyevarsimitvar Ben de fabatiktim bir ara eşim dolayısı ile hirslaniyorum kendisi Galatasarayli şuan evde naralar atıyor 😃🙄😥🤣