birprensannesi41 kızlar şimdi biz 5 aylığjz ve daha once hiç menenjit yaptırmadık bugün ilk kez yaptırdık ve 2 doz oldu normal mi 2 kez olmasi bide 7. ayda yapacağız dedi doktor ama
Annegibi2006 birprensannesi41 aslında tek dozu şimdi yapıp diğer dozu 7. Ayda da olabilirdi ama ikisini aynı anda yapmaları sorun olmuyor bizde 7. Ayda yaptırdık biran önce bitsin geç kalmışsınız biraz dedi doktorunuz 2 doz üst üste oldu diğerini 9. Ayda olacak
gnsbsk birprensannesi41 özel menenjit aşılarından mı bahsediyorsunuz?. Eğer öyleyse doktorunuz takvim çıkartmıştır. İki tane aşı var. İkisi de sırayla oluyor takvime göre
Themom_ birprensannesi41 Biz tek doz olarak gittik. 7-9-13-16 olarak. Ama doktorunuz bebeğiniz için olan en uygun aşı takvimini ayarlayıp öyle yapmıştır içiniz rahat olsun, geçmiş olsun🫶
izmirlibiranne birprensannesi41 normal canım 2 doz dediği bexero ve nimerix(adlarını doğru yazdım mı emin değilim) adındaki iki farklı tür. Kimi doktor ayrı ayrı yaptırıyor kimisi aynı anda. Bizde aynı anda olduk. Biraz ateşi çıkabilir bexero yapıyor ateş çünkü endişelenme