123456 Kızlar doğduğundan beri meme artı mama olarak gidiyoruz yalnız bebeğim sanki biraz çok yiyor yani emziriyorm ağlıyo aranıyo doymuyo mama veriyorm genelde 60 cc veriyorm günde kaç kez verdiğimi saymadım ama 4 5 kez veriyorumdur siz nasıl yapıyosunz ?
Ozgemir05 123456 aynı benım oğlumda öyle hatta bugün mamayı çookk yedi şaşırdım emiyo üstüne artık 60 cc yememeye başladı 90 cc yiyor genelde yada 80 oluyo sütüm de 30 cc bile çıkmıyor ne yapıcağımı şaşırdım çok yiyor aç kalınca da ortalığı birbirine katıyor
123456 [bilinmeyen] ağlamıyosa yapmıyorum zaten ama açlığa hiç tahammülü yok yıkıyor ortalığı resmen katılana kadr ağlıyo doyana kadr napsam susmuyor
Ercanekininannesi Ben bir aylıkken 60cc günde üç defa veriyodum onun dışında hep emziriyodum hatta mama üstünede emziriyorum anca doyuyor. Şuan 51 günlük 90cc veriyorım