Acil yardım edin derken çaresiz kaldığım için yazdım bu bir ikincisi de elbette tv yi kapatıyorum ben izletmemeye çalışıyorum ama toplum içerisinde girdiğimizde izliyor ben yokken açıyorlar ve bu konuda en azından yapabileceğim önereceğiniz birşeyler varmı diye sordum öyle bir linçlemişssiniz ki sanki anne olan bir tek sizsiniz bende biliyorum kötü iyi değil ama bazı konularda hiç biriniz mi çaresiz kalmadınız mı anlamadım ne biçim insanlarsanız ya