Syhn26 Kızlar esenyurttta evler neden bukadar uygun en temiz yeri neresi heryer mi sıkintili adamlar bedavaya daire satıyor içi desen villa biri beni aydınlatsin lütfen
Annegibi2006 Syhn26 internetten baktıysanız o evler sahte emlak ofisine gittiğinizde çeşitli bahanelerle farklı daireleri gösteriyorlar onun dışında Esenyurt tehlikeli yabancı nüfusun fazla olduğu bir yer iyi yerleri çok az ben esenyurtta oturuyorum E5e yakın tarafta avcılara sınır diyebilirim kendi oturduğum yer güzel ama esenyurtun çoğu yeri tehlikeli
Syhn26 Annegibi2006 anladım canım sahibinden bakıyorum öyle gidip görmedim ama evler zaten gerçek gibi değil villa gibi içleri ve bedavaya şaka gibi gidip görmeyi istiyorum bakalim
Annegibi2006 Syhn26 bende İstanbul’a ilk taşındığım zaman gitmiştik hepsi orası aileye uygun değil size şurayı gösterelim yada o ev icralık başka yerde size uygun var diyerek farklı yerlere yönlendiriliyor orda da zaten fiyatlar 3 4 milyondan başlıyor
Syhn26 Annegibi2006 yani 1500 olan 2+1 0 daireler dolandırıcı o halde bi gidip görmek gerek ortaya çıkar
Syhn26 Annegibi2006 normal tarz insanlarda illa vardır onlar nasıl yasiyo acaba akraba varda uzaktan soramıyorum kimseye merak ediyorum sadece ilanlarda çok güzel evler var uygun
Elifhakan12 Syhn26 bende evlenene kadar ordaydim..Bizim çevremiz, akrabalarımiz orda olduğu için iyiydi ama Suriyeliler ve afganlar gelince sıkıntılar oluyor..Ev almak istersen inşaat şirketlerinden al ,emlakcilardan alma sakin
Annegibi2006 Syhn26 ben eskiden Bahçelievler zafer mahallesinde oturuyorum orası çok kötüydü 3 yıl oturdum bi sıkıntı yaşamadık ama yaşamayacağımız anlamına gelmezdi hergğn silahlı olaylar olurdu şuan oturduğum yer çok çok temiz ama dediğim gibi Esenyurt sayılmıyor bizim orası avcılara yakın daha çok
Syhn26 Elifhakan12 emlakçida sikinti ya güvenilir olması gerekiyo yoksa dolandırıcı çok piyasada sahibinden ilanları gerçek değil sanırım imkansız o fiyatlarda
kedilivebebekli_ Annegibi2006 avcılara yakın deyince yakınlardasınız diye sordum, ben Saadetderedeyim depo durağının o tarafta