Fasulyecik Merhaba 20 günlük anne olarak buraya giriş yapmış bulunuyorum, nasıl gidiyor dikişleriniz ne durumda, bebişlerinize alışabildiniz mi uykusu, beslenmesi nasıl, 15.gün kontrolünde kaç gr almıştı minikler 🐥
CaganikoFernandez Fasulyecik 28 günlük bebeğim artık alışıyoruz galiba yavaş yavaş birbirimize yanımda yattığında çok güzel uyuyor aynı yatakta ama beşiğinde uyumuyor asla 😬 Anne sütüyle besleniyor sadece 15. Gün kontrolünde 305 gram almıştı doğum kilosunu geçmişti doktorumuz iyi dedi iki gün sonra bir aylık kontrolüne gideceğiz bakalım 🥲
bestekmz Fasulyecik bizde 16 günlüğüz🐣 hayatın bir anda tamamen değişmesi tamamen çok ağır bir sorumluluk altına girmek bakmak zorunda olmak büyütmek zorunda olmak ilgilenmek zorunda olmak normal günlük rutinini özlemek uyumak istemek biraz zorluyor artı lohusa depresyonu🥲Onun dışında çok güzel bir duygu ☺️
kubra534_ Bugün 5 gün oldu sezeryan olalı bebeğim iki gün sarilikdan yoğun bakım da kaldi göğüs üçümüz tutmuyo yada ben beceremiyorum silikon üç aldim onu tutuyi bide lansinohun elektrikli pompası ni kullanıyorum onun biberonunu tuttu sadece awenti tutamadı icemiyo ve 2 göğsümden toplam tek sağımda 30 cc süt gelio üstüne 30 cc de mama yapiyorum bu daha nekadar böle gidecej sütüm nasıl artacak uyuyamiyorum kafaya çok takiyorum ilk bebegim
Fasulyecik kubra534_ bol hoşaf, kuru yemiş, bol su bunlar bana iyi gelmişti. Ama her şeyin başı stres stres yapma karnı doyuyor çok şükür bak. Göğüs ucu çıkarmak için aparat var kullandınız mı
uykusuzluklarinanasi kubra534_ bol bol su için her gün en az 3 lt ve hoşaf için cidden çok etkileri oluyor. duşunuzu alırken göğüslerinize masaj yapın mutlaka o da hem sizi rahatlatacak hem süt kanallarını açacaktır. stresten uzak durum sütüm az diye düşünmeyin henüz çok çok yeni doğum yapmışsınız. rahat olun sağımdan ve emzirmeden vazgeçmeyin. ramazanda doğum yapmıştım güllaç çok süt yapmıştı banada o zamanlar. çorba için yine güzel güzel. ve sıvı alımını mutlaka bol bol yapın. size sıkıntı getiren her şeyide kenarda bırakın🙏🏻 her zamanın farklı anları vardır tadını çıkartın her günün💖
ElifciginAnnesi kubra534_ süt sağdıkça artıyo lansinoh pompasını bende aldım sağmıyo basta sağdı saka gibi …sağmakla artıyor gerçekten süt
kubra534_ Gogus ucu çıkaran aparat nasıls oluyor ben dün akşam eczaneden silikon gogus ucu aldim incecik yapışır gbi oluyor knu emiyor
Fasulyecik kubra534_ göğüs ucunuz varsa kullanmaya gerek yok ama bir kaç yorumda görmüştüm olmayanlar böyle şırınga gibi bir aparattan bahsediyordu
Fasulyecik bestekmz evet hayatın tamamen ona göre şekilleniyor, evde tekim gün içinde tuvalete gitmek için bile uyumasını beklemek zorundayım neredeyse 😮💨
cudana Bugün kızım 1 aylık, hem çok güzel hem emzirmekte çok zorlanıyorum. 4110 kg doğdu kızım bir türlü doğum kilosuna ulaşamadık 3650’ye kadar düştü, mama başladık mecbur. Sütüm de var ama kavrama sorunu yaşıyor bebeğim, bir sürü pozisyon deniyorum her gün ama… Cumartesi günü 4050 olmuştu yarın tekrar kontrolümüz var inşallah bu kez doğum kilosuna ulaşmışızdır. Büyüyüp kendi memeyi kavrayacağı günleri bekliyorum
Fasulyecik cudana uzanarak denediniz mi ben en rahat öyle emziriyorum kolumla başına destek veriyorum rahat kavrıyor
kubra534_ cudana aaa benimki de 5 günlük bugün lohusalik daha Bi değişik duyguymuş herseye ağlar oldum bnm kizim da 4190 dogdu
cudana Fasulyecik geçen haftaya kadar geceleri öyle emziriyordum kalkmadan ama öyle de sırtım çok rahatsızdı. Tam nasıl bi pozisyonda emziriyorsunuz uzanırken, tarif edebilir misiniz deneyeyim yine rahat şekilde
Fasulyecik cudana 4.olan ben en rahat öyle emziriyorum bebeğin başı çok yukarıda kalmayınca daha rahat kavrıyor
kubra534_ Tek sknti bnm göğsümü hastanedyken tutuyo du evde tutmuyo ya ben beceremiyorum bilmiyorum bide ben kucağıma alır almaz uyuyo hemen memeyi ağzına verince napsam uyandiramiyorum
ElifciginAnnesi kubra534_ ben biraz ayılmasını bekliyorum altını açıp memedeyken çenesini uyarıyorum sık sık elini fln kaldırıyorum uyumasın diye uyuyunca yere koyunca kendiliğinden uyanıyor bosuna beni yormus oluyor memeyide kahverengisinden tutup ucunu ağzına tutturun bıraz daha kahverengisinden tutun bırakamasın hemen sonra alttan destekleyin c şeklinde ağırlık yapıp düşmesin ama ayıkmasını bekleyın memeye tuttururken gun geçtikçe daha iyi oluyor