Oglum 2.5 yaşında ve korkuyorum diyip duruyor. Izledigi çizgi filmden mu blmiyorum. Yatak odamdaki duvarı gösterip kollarıyla hareket yapıp anne bk böyle yapio dio. Duvardaki gölgeyi gösterip bu mu diyorum. Evet anne dio. Gölge bu doyorum. Evet gölge canavar yok dio. 5 dk sonra yöne yatak odasındaki yeri gösteriyor. Cok korkuyor anlatırken bazen titriyor. Bir şekilden bile canavar diyip kaçıyor. Balondan korkuyor patlar dio. Ne yapacağımı blmiyorum