aselsumeyye İlk ders için çok normal bence, bende manuel aldım dün. İlk sınavda geçtim ama 8.-9. Derse kadar inanılmaz kötüydüm asla geçemem sanıyordum yotube den çok fazla video izledim hoca güzergahı attı onu da ezberledim son derse kadar hocanın bile umudu yoktu benden ama sınavda çok iyiydim kendimde şaşırdım ilkte geçtim 🤭ki ben aşırı korkak birisiyim asla geçemem diyordum