İyi akşamlar 🥰 Bebeği erken doğan annelerimize bir sorum olacaktı. Benim bebeğim 38′de 34 ile uyumlu doğdu. 2195ti kilosu. Boyu da 41 cm’di. Şuan 2 ay 8 günlük bir bebek. Aguluyor, doğduğu günden beri kafasını dik tutuyor komik bir şekilde 😂 Yere koyunca götünü kaydıra kaydıra ilerliyor sırt üstü. Şuan davranış olarak bir gerilik yaşamıyor maşallah.🧿 Güncel kilosu 3800, boyu 52 cm. Bebekleriniz fiziksel olarak yaşıtlarını ne zaman yakalıyor acaba ortalama? Her gören çok küçük falan diyince morali bozuluyor ister istemez insanın. Biliyorum çok sağlıklı ve mutlu bir bebek ama takılıyor insan ister istemez.