Merhaba kizlar, babamda 3 ay önce kalp yetmezliği olduğu tespit edildi. Bugun kontrolde doktor 3 ay sonra tekrar gel degisme olmazsa universiteye kalp nakli icin basvuru yapalim demis. Kalbin %30-35 kadari calisiyor suan. Cok kotu bir haberdi ve beni oldukça yıprattı bugun. Haftaya oglumuda alip yanlarina gidecegim. Sormak istedigim bu sekilde olan esiniz,dostunuz,akrabaniz veya hastaniz olduysa sormak çok güç ama kaç sene yaşadı? Hayat standartlari dikkat ettiği seyler neydi? Isparta da onerebileceginiz doktor var mi konuyla ilgili?