Oğlum 2 yaşında
Bende 8 aylık hamileyim
Oğlum 18 aya kadar çok çok akıllıydı sonra emmeyi bıraktı
Bide 2 yaş sendromumu anlamadım herseye ağlıyor
Oğlum söylediğim herseyi anlıyor bi sorunu yok
Ama gün içinde 3 4 kez ağlama krizine giryor
Ya annem bana geliyor hergün o yokkende kaynanama gidiyorum
Tek başıma bakamıyorum ağlayınca çaresiz hissediyorum
Napacam bilmiyorum
Normelde ikinci çocuğu hiç yada oğlum 8 yaşına gelince düşünüyordum
İlki tedaviyle oldu
2 nci gerçekten istemeden oldu
Aldıramazdım
Kızım olacak
Bana bişeler yazın çocuğuma tek bakmak istiyorum nolur yardım edin bana
Çok bunaldım depresyona girdim
Annemde herseye küsen alınan bir insan napacam ben of tükendim
Oğlum ne zaman düzelir 🙁🙁🙁🙁😔😔😔😔😔😔😔😔