Merhaba iyi akşamlar adet olduktan 4 gün sonra ilski oldu genelde yumurtlama dönemi olmadığı için hamile kalınmaz diye biliyorum tabiki az ihtimalleri olsa var ertesi gün ilacını almamış arkadaşım dedigi gibi yumurtlama dönemleri adetten önceleyemi sonrayami denk geliyo acaba biliyomusunuz