Merhaba anneler kızım 6 aylık.. son 3 haftadır inan ki gece 12den sabah 6ya kadar ayaktayız.. ağlama krizlerinde değil ama uyumuyor bir türlü ya meme de uyuyor yasa sallıyorum uyuyor yerine koyar koymaz uyanıyor.. alt dişleri biraz beyaz beyaz onun için diş jeli falan kullanıyorum uyku rutini oluşturmak için eğitim almak istedim inanın kadın eğitimi yarıda bırakalım dedi çünkü benim artık yorgunluktan dengem yerinden şaştı.. lütfen bana bir çözüm sunun uyku damlası bile kullandım bir dönem bu bay bay night.. ya çok yoruldum çok fazla yoruldum artık bu hallerim bebeğe yansıyor ona agresif davranmaktan korkuyorum nolur bir çözüm bulalım birlikte..