Kızım 19 aylık. Bugüne kadar tv asla dikkatini çekmediği için içimiz rahattı ama telefonu elimize alamıyorduk 4 gündür telefonsuzuz ilk 2 gün çok zorlu geçti ama şimdilik iyiyiz bir yerde yanlış yaptım telefonu vermeyeceğim dediğim gün kızım nezleydi hastaydı bunu hesap edemedim bir şey olmaz diye düşündüm ilk gün çok ağladığı için sesi kısıldı resmen şimdi de memeyi asla otırarak kabul etmiyor yatarak istemiyor kucağımda olacak bende ayakta olacağım kollarım kopuyor yeter dediğim zaman bitti dediğim zaman içli içli ağlıyor daha çok sesi gitmesin diye de istediğini mecburen yapıyorum ama kollarım belim pert yani me yapacağımı şaşırdım memeyi de keseyim diyorum ama iyileşsin öyle diyorum bu yaşadıklarımız aklıma geldikçe de çok korkuyorum napcağımı şaşırdım