Kızlar oğlum 2 yaşına girdi bu 2 yaş sendromu mu yoksa bizden kaynaklı mı anlayamıyorum artık okuyan olursa sevinirim. Oğlum artık bağımsızlığını ilan etti dışarda felan kendi gitmek istiyor istediği olsun istiyor felan biz başbaşayken evde kendisine zararı olcak yada çok direttiği konularda kesin bir şekilde hayır diyorum hatta kızdığımda oluyor ama çabuk sakinleşiyor genel olarak sakin bir gün geçiriyoruz diyebiliriz az krizi yani. Ama babası gelince evde kıyametler kopuyor herşeyi yaptırmak istiyor ağlıyor yırtıyor ortalığı hayırdan anlamıyor en çok benim kızmamı ciddiye alıyor sadece babasında kızmaz zaten. Ama böyle böyle babaya daha çok düştü eskidendi bana çok düşkün değildi insan canlısı Bi yere gittiğimizde aramaz beni felan oyalanabilir Bi çocuk rahatlıkla. Şimdide baba baba diyor sabah kalkıncada öyle. Beni sevmicek yakında öyle bişeyleri de unutan bir çocuk değil beni sevmiyor mu acaba beni aramıyor etmiyor. Başkaları oyalayabiliyor bu arada iyice baba baba demesi çok canımı sıkıyor nerde bir tutarsızlık var anlayamıyorum?