Bebeğim 1 ay 5 günlük vücududa döküntüler çıkmaya başladı doktora götürdüm uyuz dendi bi karışım verdi doktor 3 gün kullandık 1 hafta sonra tekrarlıycaz tabi bu süreçte herşeyi yıkayıp koltukları vs sirekeli suyla siliyorum ve desteksiz büyütüyorum bebeğimi çok zorlanıyorum ne yapabilirim nasıl çabuk geçer