Kızım son 1 haftadır bezi tutup eg eg diye gezmeye başladı bende gönlü olsun diye 1 2 defa bezi çıkarıp klozete oturttum . Yapmaya başladı çiş kaka ikisini de dün gece de bezi temiz kalktı . Hala emmeye devam ediyor. Oğlumda 18. Ayında öğrenmişti ama o konuşuyordu . Bugün 0 kaçırma ile devam ediyoruz güne . Sanırım burdan dönemem mecbur çiş eğitimine devam edeceğim . İnşallah kolay geçer dualara talibim