Meri-Mel Bizde de 2li Anne otur, baba otur, anne gel, baba gel. Bu kadar 😀
Bende tv telefon çok dikkat ettim, sınırlı oldu hep, 12 aya kadar hiç vermedim zaten. Ama komşum daha aylıkken çizgifilm izletirdi onun oğlu çok güzel konuşuyor. Cidden olmayınca olmuyor
Kafama takmıycam diyorum ama düşünüyorum 3 yaşında olup hala konuşamazsa sıkıntı, acaba şimdiden önlem alsam mı, gecikir miyim diye düşünüyorum. Yoksa elbette konuşacaklar ama uzamaması lazım 🥲
Mesela bezi kendi isteğiyle 22 aya girdikten sonra bıraktı maşallah diyeyim, bir kere bile altına kaçırmadı hem de. Bizim de bu yönlerimiz iyi, her çocuk cidden farklı