Ace09 Bebeğim mama ile besleniyor. Beslenme sonrası az az en az 6 defa kusuyor. Miktarlar düşük ama sonuçta kusuyor. Başına gelen var mı ? Önceki aylar bu kadar kusmuyordu. Son 1 aydır böyle.
Ace09 goktugunannesii_ goktugunannesii_ bende reflüden şüpheleniyorum. 4.ayda en yüksek seviyeye ulaşıp sonra azalır diyo kaynaklar. Haftaya 5.ay kontrolümüzde doktora anlatıcam yine de.
goktugunannesii_ Ace09 aynısını bende yapsam tekrar 5.5 aylıkken gel dedi doktor bir o zaman tekrar hatırlatacağım tahlillerimiz temiz çıktı