Gülüp oynayan bebeğim gece birde ateşi çıktı 39’a birden ve çok iyi yani enerjisi keyfi ilaç verdik dörde kadar düşmedi dörtte uyuduk yedide tekrar kalktığımda yanıyordu 1 saat sonra kliniğe götürdüm doktor kan aldı kanda enfeksiyon var mı diye ve sürüntü testi yaptı Temiz çıktı eli ayak hastalığından ve altıncı hastalık diye bir hastalıktan şüphelendi takip etmek gerekiyor döküntü olur mu diye dedi eve geldik tekrar ateşlendi yine Calal paul verdik sürekli Calp veriyoruz Şimdi uyudu otuz altı buçuk normal evimiz 22 derece Ama anlık yükseldiği ve neden yükseldi bilemediğimiz için ince bir pike örtsem mi bilemedim Üzerinde kısa kollu Zıbın ve ince bir Tayt var